دانلود نوحه های جواد مقدم

جستجو در شیعه دانلود:

×

تبلیغات

درباره ما

    شیعه دانلود
    به وبلاگ من خوش آمدید.

امکانات جانبی

جستجو

تبلیغات

نویسنده : محمد مهدی قربانی بازدید :5391
دانلود نوحه های جواد مقدم

تاريخ ارسال:سه شنبه 5 آذر 1392 ساعت: 15:14
دیدگاه ها:نظرات()

«تو بیا عفوم کن اربابم میدونم یک عمر شده ام سربارت»-دانلود

«دوست دارم سینه شیدا شه درهای قلبم وا شه، دوست دارم کفن قبرم یه تیکه بوریا باشه»-دانلود

«در تب انتظار میسوزم خواهرم، آمده قتلگاه با ناله مادرم»-دانلود

«شیعه در خط حسین و تابع فرمان اوست، یا حسین می گوید و تجدید بیعت می کند»-دانلود

«ای جانم تازه جوانم تاب و توانم علی اکبر، ای پرپر نگاهی کن بر قدّ کمانم علی اکبر»-دانلود

«بيمار شدم شفا نگيرم چه كنم، از دست شما دوا نگيرم چه كنم»-دانلود

«ازین راهی که داری پیش رو لرزد دلم، دیدم، که هر کس می رَود در خیمه ها دیگر نمی آید»-دانلود

«از تو همین حسینیه ها تا کربلا میشه رفت با ذکر یاحسین و عبّاس»-دانلود

«آن که ما را بر صراط حق هدایت می کند»-دانلود

بوی خوش زیاده کدومش عطر سیب میشه، از این همه عاشق یکی مثل حبیب میشه»-دانلود

«از بس که کرم داری و احسان و سخاوت، پیش کرمت حاتم طایی رقمی نیست»-دانلود

«عمو بیا کنار قاسم، سر روی پات بذاره قاسم، دیگه توان نداره قاسم»-دانلود

«از پیر و جوان غلام داری، آقا چقدر احترام داری»-دانلود

«داداش اصغر بی تابی چرا خواهرت الهی بمیره، چشمامو ببین به جون بابا گریه کنی گریم میگیره»-دانلود

«تو وجودم باز آروم ندارم، با ذکر حسین نم نم میبارم»-دانلود

«ضربان قلب من سیّدی یاثارالله، هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله»-دانلود

«من کجا و روضه ات کجا خوابم یا بیدارم آقا»-دانلود

«منم عبد روسیاه تا همیشه خوبی هات آقاجون یادم میمونه»-دانلود

«غیرت خدایی چه آقایی که هستی در ادب بی مثل و بی همتا»-دانلود

«عمّه راضی نشو آروم بمونم، نگو خیمه بمون من نمیتونم»-دانلود

«ببین تمام خواهش و توی نگاه زینبت، سردار بی سپاه من اینم سپاه زینبت»-دانلود


می پسندم نمی پسندم
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 336
کل نظرات کل نظرات : 12
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 25
بازدید دیروز بازدید دیروز : 45
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
آي پي امروز آي پي امروز : 8
آي پي ديروز آي پي ديروز : 15
بازدید هفته بازدید هفته : 128
بازدید ماه بازدید ماه : 435
بازدید سال بازدید سال : 2278
بازدید کلی بازدید کلی : 61488

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.118.1.232
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

نظر شما در مورد سایت شیعه دانلود چیست؟

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع دانلود مقاله ، نوحه ، عکس و کلیپ مذهبی و آدرس shieh-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پر بازدید ترین مطالب

پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین